Ефективний алгоритм розробки успішного сайту


Рубрика публикации: Разработка
Опубликовал:
Дата публикации: Октябрь 4, 2014 в 23:38
Оцените статью:
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд Голосов: 1 | Рейтинг: 5,00
Loading ... Loading ...

468x60_2

На сьогоднішній день сайт має практично кожна бізнес-структура, незалежно від виду діяльності та розмірів підприємства. Буквально за останні роки веб-ресурси стали обов’язковою складовою маркетингової чи навіть торгової діяльності будь-якої компанії, що зацікавлена у власному розвитку та підвищенні прибутку. Звичайно, сьогодні існує багато різноманітних типів веб-проектів, що покликані виконувати різні функції та завдання: корпоративні ресурси, сайти-візитки, інтернет-магазини і т.і. Зрозуміло, що форма та структура цих сайтів, а також вимоги до них будуть відрізнятися. Тим не менше, можна сформулювати деякі спільні моменти, що слід брати до уваги при розробці сайтів будь-якого формату.

Професіонали стверджують, що створення сайту, приреченого на успіх, базується на трьох основних «китах»:

  • аналіз цільової аудиторії;
  • унікальність;
  • якість контенту.

Перш ніж підходити до створення сайту, необхідно глибоко вивчити коло споживачів, з якими покликаний працювати ваш проект, а, простіше кажучи, яких має зацікавити ваш товар чи послуги. В противному випадку, навіть геніально розроблений ресурс з розкішним дизайном, досконалою юзабіліті та довершеним контентом не досягне своєї основної мети, тобто не зацікавить ваших потенційних споживачів. Навряд чи сайт, що спеціалізується на продажу елітних товарів, буде викликати довіру у респектабельних людей, якщо його оформлення буде виконане в надмірно яскравих кольорах, а присутній текст міститиме в собі молодіжну неформальну лексику. Хоча саме такий формат міг би досить добре спрацювати для ресурсу, що спеціалізується на продажу товарів для молоді.

По-друге, займаючись створенням сайту, необхідно пам’ятати про те, що він має виділятися з десятків (або навіть сотень чи тисяч) аналогічних ресурсів, які пропонуються схожі товари чи послуги. Тому, навіть якщо вам дуже сподобався якийсь веб-проект конкурентів, не варто просто копіювати його. Ви маєте створити своїй компанії власне оригінальне обличчя, свій стиль, який будуть впізнавати у «натовпі». Хоча, звичайно, вам ніхто не забороняє взяти до уваги деякі влучні ідеї та з розумом скористатися ними.

Щодо контенту сайта, то саме від нього залежить, чи дізнається потенційний клієнт про всі ті преференції, які обіцяє йому співробітництво з вами, чи просто покине ваш ресурс. Якщо текст буде нецікавим, складним для сприйняття, або просто безграмотним, то ваш споживач навіть не буде напружуватися і вдаватися у подробиці – він піде до ваших конкурентів. Саме тому інформація на сайті повинна подаватися у простій, зрозумілій та грамотній формі, а також обов’язково має бути чесною, цікавою і не банальною. Це значно збільшить ваші шанси бути почутими й допоможе завоювати довіру клієнтів.

Отже, можна зробити висновок, що розробка сайту – досить складна та кропітка справа, яку варто доручити кваліфікованим досвідченим спеціалістам, які зможуть створити проект, що буде працювати на вас та на ваш прибуток.

Похожие публикации:

Разработка интернет магазина или ведение бизнеса в сети
Основы веб дизайна или как создать интернет магазин с нуля?
Преимущества создания сайтов на основе технологии APS.NET
Статические системы управления контентом: «за» и «против»

Написать комментарий

You must be Необходимо авторизоваться, что бы публиковать комментарии.